مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:152020-10-27سياسي

آنفلوآنزای پرندگان در انزلی مشاهده نشده است


رییس شبکه دامپزشکی بندرانزلی، با اشاره به اینکه بیماری آنفلوآنزای پرندگان مانند کرونا تمایل به سیستم تنفسی دارد، گفت: تاکنون این بیماری در سطح شهرستان مشاهده نشده است.

- ایسنا/گیلان رییس شبکه دامپزشکی بندرانزلی، با اشاره به اینکه بیماری آنفلوآنزای پرندگان مانند کرونا تمایل به سیستم تنفسی دارد، گفت: تاکنون این بیماری در سطح شهرستان مشاهده نشده است.

سید مهدی موسوی در جلسه مقابله با آنفلوآنزای حاد پرندگان که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بندرانزلی برگزار شد، با بیان اینکه تاکنون آنفلوآنزای پرندگان در سطح شهرستان مشاهده نشده است، اظهار کرد: آنفلوآنزای پرندگان یک بیماری ویروسی است و قابلیت انتقال از حیوان و پرنده به انسان را دارد.

وی با اشاره به اینکه بیماری مذکور مانند کرونا تمایل به سیستم تنفسی دارد، افزود: پیشگیری از این بیماری حائز اهمیت است، زیرا نوع A این بیماری بسیار مهلک و کشنده است.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان بندرانزلی یکی از قطب های پرورش مرغ در استان است و در حال حاضر 38 واحد فعال در غرب شهرستان داریم، باید اقدامات پیشگیرانه را بسیار مورد توجه قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنفلوآنزای پرندگان در انزلی مشاهده نشده است

آنفلوآنزای پرندگان در انزلی مشاهده نشده است