مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:052020-10-27سياسي

سوپرایز اکتبر


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی فلاحی؛ در ابتدا با پیش فرض اینکه همه خوانندگان این نوشته، با سیستم انتخاباتی آمریکا آشنا هستند به بررسی وضعیت ایالت های آمریکا می پردازیم.

- با وجود اینکه کمتر از دو هفته به انتخابات آمریکا باقی مانده و بیش از 50 میلیون نفر از جمله شخص رییس جمهور آمریکا رای خود را به صورت حضوری یا پستی ارسال کرده اند؛ اما هنوز هم کمتر کسی جرات می کند که پیش بینی مشخصی درباره پیروز انتخابات داشته باشد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، علی فلاحی؛ در ابتدا با پیش فرض اینکه همه خوانندگان این نوشته، با سیستم انتخاباتی آمریکا آشنا هستند به بررسی وضعیت ایالت های آمریکا می پردازیم.

مثل همه ی تحلیل گران ابتدا ایالت های قرمز و آبی را کنار می گذاریم؛ این ایالت ها ایالت هایی هستند که در طول تاریخ یا حداقل چندین انتخابات گذشته رفتار انتخاباتی مشخص و قابل پیش بینی ای(حداقل در انتخابات ریاست جمهوری) داشته اند.

مثلا ایالت تگزاس که به طور سنتی ایالتی جمهوری خواه و اصطلاحا قرمز محسوب می شود آخرین باری که در انتخابات ریاست جمهوری به نامزد دموکرات ها رای داد و 26 رای الکترال خود را به آن ها تقدیم کرد در انتخابات سال 1976 بود(تعداد آرای الکترال فعلی تگزاس 38 است و دومین ایالت مهم از این نظر محسوب می شود)، یعنی 44 سال پیش، و بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوپرایز اکتبر

سوپرایز اکتبر