مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-27ورزشي

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی رویینگ و آب های آرام مشخص شدند


فدراسیون قایقرانی اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی رویینگ و آب های آرام را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم ملی در بخش رویینگ مردان و بانوان، آبهای آرام مردان و بانوان و پاراکانو برگزار می شود که نفرات دعوت شده پس از صدور بخشنامه در اردو حاضر خواهند شد.

در بخش رویینگ مردان بهمن نصیری، حمیدرضا رضوانی و آریا سلیمان پور و در بخش رویینگ بانوان نازنین ملایی، شکیبا وقوفی، زینب نوروزی، کیمیا زارعی و نگار نگهدار نفرات منتخب کمیته فنی رویینگ هستند.

در پاراکانو شهلا بهروزی راد، اسلام جاهدی، مسعود قیصری، امین آغنده، بهنوش بهروان، رویا سلطانی و سارا عبدالملکی به اردو دعوت خواهند شد.

در کایاک مردان: علی آقامیرزایی، احمدرضا طالبیان، پوریا شریفی، امین بوداغی و امید احمدی و در کایاک بانوان الناز شفیعیان، مینا عبدالهی، تانیا کارگرپور، سمن سلطانی، مهسا آذری انتخاب شدند.

در کانوی مردان محمدنبی رضایی، عرفان زنده پی، شاهو ناصری و عادل مجللی و در کانوی بانوان پریسا محمدزاده، زیبا سماک حرفه، آتنا رئوفی و هدیه خیرآبادی به اردو دعوت شدند.

این نفرات با صلاحدید کادر فنی و نظر کمیته فنی از شرکت کنندگان در قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی و نفراتی که با ارائه مستندات و دلایل موجه در قهرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی رویینگ و آب های آرام مشخص شدند

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی رویینگ و آب های آرام مشخص شدند