مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:152020-10-27اجتماعي

نه به اثر انگشت ، هدف موسسه نیکوکاری بریم مدرسه


موسس و مدیرعامل موسسه نیکوکاری بریم مدرسه با اشاره به هدف این موسسه در تشویق کودکان مناطق عشایری صعب العبور به تحصیل، گفت: هدف قلبی مان این است که روی اثر انگشت زدن در سن بالا، - نه به "اثر انگشت"، هدف موسسه نیکوکاری "بریم مدرسه" ایسنا/خوزستان موسس و مدیرعامل موسسه نیکوکاری "بریم مدرسه" با اشاره به هدف این موسسه در تشویق کودکان مناطق عشایری صعب العبور به تحصیل، گفت: هدف قلبی مان این است که روی اثر انگشت زدن در سن بالا، ضربدر بزنیم و آن را حذف کنیم؛ یعنی یک فرد در حدی سواد داشته باشد که بتواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد.

نرگس عبداللهی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص چگونگی فعالیت موسسه نیکوکاری بریم مدرسه اظهارکرد: تقریبا سه سالی است که در قالب این موسسه مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به مناطق عشایری صعب العبور خوزستان هستیم.

وی با اشاره به آمار نسبتا بالای بی سوادی در خوزستان، خاطرنشان کرد: این برای آینده خوزستان ترسناک است و درد دارد که در آینده کسی نباشد که بتواند از حق و حقوق مردم استان دفاع کند.

مدیرعامل موسسه نیکوکاری بریم مدرسه گفت: وقتی قرار باشد بیشترین بی سوادهای ایران را تحویل جامعه بدهیم، این بسیار تکان دهنده است و ما چون نمی خواستیم این اتفاق رخ بدهد، تصمیم گرفتیم در قالب موسسه نیکوکاری بریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه به اثر انگشت ، هدف موسسه نیکوکاری بریم مدرسه

نه به اثر انگشت ، هدف موسسه نیکوکاری بریم مدرسه