مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-27فرهنگي

«فیلم به معنای مطلق» جایزه بزرگ جشنواره شانزدهم فیلم «مقاومت»


مدیر «فیلم به معنای مطلق» جشنواره «مقاومت»، بیان کرد تندیس این بخش، جایزه بزرگی است که به فیلمی اهدا می شود که از بیشترین نسبت بهره وری به اقتصاد و اثرگذاری روی مخاطب برخوردار باشد.

- مدیر فیلم به معنای مطلق جشنواره مقاومت ، بیان کرد تندیس این بخش، جایزه بزرگی است که به فیلمی اهدا می شود که از بیشترین نسبت بهره وری به اقتصاد و اثرگذاری روی مخاطب برخوردار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد اطلاع رسانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ، ناصر باکیده مدیر بخش فیلم به معنای مطلق شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت درباره برگزاری این بخش، گفت: جشنواره مقاومت با بخش های مختلفی در حال برگزاری است که با داوری های نهایی در هر بخش آثاری به عنوان برگزیده انتخاب می شوند و این آثار برگزیده در بخشی به عنوان فیلم به معنای مطلق نیز با یکدیگر رقابت می کنند.

مدیر بخش فیلم به معنای مطلق شانزدهمین جشنوراه بین المللی فیلم مقاومت درباره ویژگی فیلم های برگزیده هر بخش نیز توضیح داد: جذابیت، محتوای مناسب، ساختار سینمایی درست و توان برقراری ارتباط با مخاطب، از مهمترین ویژگی های آثاری است که در هر بخش به عنوان برگزیده جشنواره انتخاب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فیلم به معنای مطلق» جایزه بزرگ جشنواره شانزدهم فیلم «مقاومت»

«فیلم به معنای مطلق» جایزه بزرگ جشنواره شانزدهم فیلم «مقاومت»