مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-27بين الملل

عربستان: هرگونه تلاش برای ربط دادن اسلام با تروریسم مردود است


دولت عربستان پس از گذشت چند روز ار انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام در فرانسه، این اقدام را محکوم و اعلام کرد، هرگونه تلاش برای ربط دادن بین اسلام و تروریسم را رد می کند.

- دولت عربستان پس از گذشت چند روز ار انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام در فرانسه، این اقدام را محکوم و اعلام کرد، هرگونه تلاش برای ربط دادن بین اسلام و تروریسم را رد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان واس ، یک منبع مسوول در وزارت خارجه این کشور گفت، ریاض هر عمل تروریستی توسط هرکسی که صورت گرفته باشد، محکوم و دعوت می کند که آزادی فکری و فرهنگی، احترام، تسامح و صلح را رواج دهد و همه اقداماتی که حاصلش انزجار، خشونت و افراط گرایی است و ارزش های همزیستی و احترام متقابل میان ملت های جهان را مخدوش می کند، کنار بگذارد.

به نظر می رسد دولت عربستان تنها به محکومیت این رخ داد بسنده کرده و مانند بعضی از کشورهای اسلامی خواستار تحریم کالاهای فرانسوی نیست.

ساموئل پتی، معلم فرانسوی تاریخ و جغرافیا، در کلاس درسش طی اقدام توهین آمیز کاریکاتور پیامبر اسلام (ص) را به دانش آموزانش نشان می دهد و در اثر این کار چند روز پیش توسط یکی از شاگردان خود کشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان: هرگونه تلاش برای ربط دادن اسلام با تروریسم مردود است

عربستان: هرگونه تلاش برای ربط دادن اسلام با تروریسم مردود است