مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-27بين الملل

سیاه پوستان آمریکا دست به سلاح می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جامعه سیاهپوست آمریکا خود را در نا امنی آشکار اجتماعی در برابر مجریان قانون در آمریکا یافته اند، 27خرداد 1394 نوجوان سفیدپوست آمریکایی به نام دیلان روف (Dylann Roof) با ورود به کلیسای چارلستون واقع درایالت کارولینای .

- گروهی از سیاهپوستان آمریکا که انتقاد های گسترده ای به وضعیت تبعیض در این کشور دارند، اعلام کردند که برای تامین امنیت خود، چاره ای جز دست به اسلحه بردن ندارند.

این موضوع می تواند روندی عام برای سایر سیاهپوستان آمریکا تلقی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جامعه سیاهپوست آمریکا خود را در نا امنی آشکار اجتماعی در برابر مجریان قانون در آمریکا یافته اند، 27خرداد 1394 نوجوان سفیدپوست آمریکایی به نام دیلان روف (Dylann Roof) با ورود به کلیسای چارلستون واقع درایالت کارولینای جنوبی اقدام به کشتن 9 شهروند سیاهپوست کرد، این نوجوان سفیدپوست آمریکایی انگیزه از این اقدام جنایتکارانه را برانگیختن سفیدپوستان برعلیه سیاهپوستان دراین کشور عنوان کرد.

رفتار پلیس ایالتی با این نوجوان سفید پوست بسیار آرام بود که تنها با زدن دست بند با آرامش وی را روانه بازداشتگاه پلیس کردند، اما جورج فلوید که نمونه ای بارز از خشونت پلیس فدرال آمریکا بود تنها برای مشخص شدن تقلبی نبودن یک اسکناس 20 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاه پوستان آمریکا دست به سلاح می شوند

سیاه پوستان آمریکا دست به سلاح می شوند