مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-27سياسي

این خانواده کارآفرین عاشق حرفه اشان هستند+ عکس


زهرا طاهری پرکوهیتلاش در هر زمینه ای ارزشمند است به ویژه اگر در راستای فعالیت در زمینه دلخواه باشد که در این زمینه هیچ گاه شخص از تلاش دست برنمی دارد و حکایت کارآفرینان ما است که امروز باوجود همه تنگناها و مشکلات به هر شغلی دست می زنند اما دست از تکاپو برنمی دارند در این زمینه به سراغ مهدی مرادی رفتیم و با هم به صحبت نشستیم.

این کارآفرین که به همراه خانواده اش از پدر و مادرش تا دوخواهر و چهار برادرش همه علاقه مند به فعالیت در رشته دامپروری هستند در دهه 80 با وجود سرمایه گذاری در این زمینه شکست خوردند اما دست از تلاش برنداشتند.

این خانواده کارآفرین باوجود اینکه طی این سال ها سختی ها و مشکلات بسیاری را تجربه کردند اما دست از تلاش نکشیدند، ناملایمات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتند چرا که تمام وجودشان پر از عشق و علاقه است.

مهدی مرادی در گفت وگو با فارس می گوید: دامداری شغلی بوده که همواره به آن علاقه مند بودیم و در سال 85 به دلیل مشکلات ورشکست مالی شدیم.

بعد از ورشکستگی همواره در تلاش بودیم تا کسب و کار را دوباره به راه بیندازیم و  در سال 95 شرکت تعاونی خانوادگی تشکیل داده و بعد از پیگیری برای دریافت تسهیلات که دو سال زمان برد دوباره موفق شدیم کسب و کار راه بیندازیم که در سال 97 موفق به دریافت 300 میلیون تومان تسهیلات برای خرید 20 ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این خانواده کارآفرین عاشق حرفه اشان هستند+ عکس

این خانواده کارآفرین عاشق حرفه اشان هستند+ عکس