مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-27پزشكي

غیر حضوری کتاب امانت بگیرید


کتابخانه مرکزی همدان در ایام تعطیلی کتابخانه های عمومی به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیر حضوری خدمات ارائه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، طاهره فضلعلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه در شرایط فعلی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خانه ماندن و قطع زنجیره انسانی بهترین راهکار موجود است اظهار کرد: به همین دلیل کتابخانه عمومی مرکزی همدان شرایطی را فراهم کرده که افراد بتوانند در خانه بمانند و به مطالعه بپردازند.

وی افزود: در حال حاضر درخواست رزرو کتاب، تمدید و امانت کتاب به صورت غیر حضوری امکان پذیر است و اعضا کتابخانه های می توانند از این شرایط استفاده کنند، حتی افرادی که هنوز عضو نشدند نیز می توانند پس از عضویت، کتاب امانت بگیرند.

سرپرست کتابخانه مرکزی همدان با بیان اینکه استفاده از خدمات غیر حضوری به دو شیوه ممکن است تصریح کرد: افراد می توانند با مراجعه به http://www.

samanpl.

ir/ بخش جستجو و انتخاب کتابخانه مرکزی همدان درخواست خود را برای رزرو کتاب ثبت کنند و منتظر تماس کتابدار باشند تا از چگونگی دریافت کتاب خود اطلاع یابند.

فضلعلی با بیان اینکه افراد می توانند با شماره 32672018 داخلی 266 تماس گرفته و درخواست خود را ارائه دهند تصریح کرد: برای دریافت مقاله از پایگاه نورمگز نیز با مراجعه به وبلاگ کتابخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیر حضوری کتاب امانت بگیرید

غیر حضوری کتاب امانت بگیرید