مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-27اقتصادي

بازار کساد تولیدی های پوشاک در یزد


مدیر اجرایی اتحادیه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک یزد از تعطیلی تقریباً کامل بازار تولید پوشاک یزد به دنبال شیوع کرونا خبر داد و گفت:بسیاری از نیروی کار فعال در این بخش طی ماه های اخیر از کار اخراج و بیکار شده اند.

- ایسنا/یزد مدیر اجرایی اتحادیه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک یزد از تعطیلی تقریباً کامل بازار تولید پوشاک یزد به دنبال شیوع کرونا خبر داد و گفت:بسیاری از نیروی کار فعال در این بخش طی ماه های اخیر از کار اخراج و بیکار شده اند.

لیلا بورقی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: به دنبال شیوع کرونا عملاً هیچ تولیدی در حوزه پوشاک در استان صورت نمی گیرد و بازار تولید پوشاک یزد تقریباً به صورت 100 درصدی تعطیل است.

وی اظهار کرد: هر چند به دنبال شیوع کرونا شاهد اختلال در بازار پوشاک بودیم ولی تولید ماسک و گان تا حدودی موجب فعالیت برخی واحدها در این بخش بود که متاسفانه با ورود چندین شرکت خصوصی، تولید این اقلام نیز از این واحدهای تولیدی سلب شد.

وی ادامه داد: تولید لباس کار و لباس فرم، لباس عروس برای مزون ها، لباس مشکی برای مراسم ها و پوشاک مخصوص به مراسم های مختلف از عمده تولیدات این بخش تا قبل از کرونا بود اما با تعطیلی مراسم ها و بسته شدن مزون ها، فعالیت بسیاری از تولیدی ها متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار کساد تولیدی های پوشاک در یزد

بازار کساد تولیدی های پوشاک در یزد