مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-27اجتماعي

بارش پراکنده باران در سواحل دریای خزر


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دما در نوار شرقی کشور از بارش پراکنده باران در سواحل دریای خزر طی امروز و فردا (6 و 7 آبان) خبر داد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دما در نوار شرقی کشور از بارش پراکنده باران در سواحل دریای خزر طی امروز و فردا (6 و 7 آبان) خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی امروز و فردا (6 و 7 آبان) در سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده رخ می دهد و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد و کاهش نسبی دما رخ می دهد و در شمال شرق کاهش دما حدود 5 تا 8 درجه سانتیگراد و در شرق و جنوب شرق وزش باد شدید پدیده غالب است.

به گفته ضیاییان از روز پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده (8 تا 11 آبان) آسمان در کل کشور صاف است و پایداری هوا سبب افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (7 آبان) صاف تا کمی ابری با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 23 درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (8 آبان) نیز صاف در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با حداقل دمای 11 و حداکثر دمای 22 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده باران در سواحل دریای خزر

بارش پراکنده باران در سواحل دریای خزر