مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-27دانش

انجام تحقیقات پیشرفته تر در جهان درگیر کرونا


دانشگاه نیوکاسل  ( Newcastle) استرالیا که همواره از دانشگاه های پیشرو در پژوهش بوده است، اعلام کرد که تحقیقات خود را پیشرفته تر دنبال خواهد کرد.

- دانشگاه "نیوکاسل "( Newcastle) استرالیا که همواره از دانشگاه های پیشرو در پژوهش بوده است، اعلام کرد که تحقیقات خود را پیشرفته تر دنبال خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نیوکاسل هرالد، در میان شرایط نبود اطمینان در تحقیقات انجام شده در مورد پاندمی کووید-19 ، دانشگاه نیوکاسل ارزش تحقیقات خود را برجسته تر خواهد کرد.

قرار است پروفسور جنت نلسون ( Janet Nelson) معاونت تحقیقات و نوآوری یک سخنرانی عمومی ارائه دهد و این سخنرانی در حالی برگزار خواهد شد که با توجه به شیوع کووید-19 ، دانشگاه ها به دلیل از دست دادن دانشجویان بین المللی، با افت شدید بودجه روبه رو هستند.

بودجه این ماه دولت فدرال یک بسته کمک مالی تحقیقاتی به ارزش یک میلیارد دلار بود تا به دانشگاه ها کمک شود که با این بحران مقابله کنند.

دولت معتقد است که این پول در مورد حمایت از بهترین و درخشان ترین ذهن هاست که ایده های آنها به بهبود شرایط کشور کمک می کند.

قرار است دولت استرالیا 5.

6 میلیون دلار برای مطالعه روش های تسریع در تجاری سازی تحقیقات غیرپزشکی با اولویت مشارکت های جدید بین دانشگاه ها و صنعت هزینه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تحقیقات پیشرفته تر در جهان درگیر کرونا

انجام تحقیقات پیشرفته تر در جهان درگیر کرونا