مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-27پزشكي

هشدار یک متخصص: هر علائم جدید نشان دهنده ابتلای احتمالی به کروناست


معاون پژوهشی مرکز تحقیقات جراحی مغز و اعصاب عملکردی دانشگاه شهید بهشتی گفت: برای درمان کرونا زمان تشخیص، زمان مراجعه و زمان درمان اولیه و پیشگیری از انتقال به دیگران بسیار مهم است.

باید به بیماران آگاهی لازم داده شود و گفته شود که چه زمانی مجددا به پزشک مراجعه کنند.

دکتر سعید صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز موج سوم کرونا در ایران و آینده این اپیدمی گفت: باید درباره آینده این اپیدمی کمی تامل کنیم و اینکه قرار است چه اتفاقی در آینده بیافتد، زیرا هر زمان که ما تصور کرده ایم کرونا را شکست داده ایم مجددا درگیر آن شدیم و شاهد افزایش ابتلا و همینطور مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا بوده ایم.

وی با اشاره به نکاتی که اگر به آنها توجه کنیم می‌توانیم مقابله خوبی با کرونا داشته باشیم، اظهار کرد: سیاست‌گذاری‌های کلی باید به نحوی باشد که از تجمعات مختلف مردم در قالب مسافرت‌ها، مراسمات، رفت و آمدهای داخل شهری در وسایل حمل و نقل عمومی و .

جلوگیری کند چرا که با تصور این که همواره نمی‌توانیم انتظار رعایت دقیق همه پروتکل های بهداشتی توسط مردم را داشته باشیم و اینکه همه مردم ماسک زده و یا تمهیدات بهداشتی را را رعایت کنند؛ لذا باید از وقوع تماس و روابط اجتماعی در فاصله‌های نزدیک جلوگیری کنیم و به نظر من این مسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک متخصص: هر علائم جدید نشان دهنده ابتلای احتمالی به کروناست

هشدار یک متخصص: هر علائم جدید نشان دهنده ابتلای احتمالی به کروناست