مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-27سياسي

کار فرهنگی مهمترین ابزار در برابر تهاجم فرهنگی است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حوزه های علمیه وظیفه کادرسازی و نیرو پروری برای مقابله با تهاجم فرهنگی را بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه سفیران زاهدان اظهار داشت: تبلیغ اسلام از اهمیت بسیاری برخوردار است و در سیستان و بلوچستان با توجه به جمعیت شیعه نیاز مبرم و فوری به تبلیغ احساس می شود که متأسفانه در این زمینه با کمبود نیرو مواجه هستیم.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: به دلایل متعدد جایگاه تبلیغی در سیستان و بلوچستان خالی است و حوزه علمیه سفیران یکی از کارآمدترین نوع حوزه های علمیه در استان است و با توجه به نیاز منطقه جهت تبلیغ دین و معارف اهل بیت (ع) اگر مدرسه سفیران بتواند به درستی به وظایف خود عمل کند می تواند این کمبود را در یک دوره پنج ساله جبران کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: مخاطب قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) تنها شیعیان نیستند بلکه همه مسلمانان و در نگاه فراتر همه انسان ها مخاطب هستند و ما در لباس روحانیت باید زلال معارف را به سینه های تشنه مردمان حقیقت جو مسلمان و غیر مسلمان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار فرهنگی مهمترین ابزار در برابر تهاجم فرهنگی است

کار فرهنگی مهمترین ابزار در برابر تهاجم فرهنگی است