مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-27سياسي

جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت هفته وحدت برگزار می شود


معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت هفته وحدت خبرداد و گفت: این جشنواره در دو بخش تک نوازی دف و مولودی خوانی برگزارمی شود.

- ایسنا/کردستان معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت هفته وحدت خبرداد و گفت: این جشنواره در دو بخش تک نوازی دف و مولودی خوانی برگزارمی شود.

  سه رکوت نجفی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع و هفته وحدت اظهار کرد: دف در کردستان از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار بوده و نوای ماندگار آن در خانقاه ها و تکیه ها و مراسم مولودی خوانی به ویژه در ماه ربیع الاول همواره طنین انداز بوده است.

وی افزود: استان کردستان قطب موسیقی عرفانی بوده و این ساز عرفانی روح عارفانه مردمان این دیار را با نام حق آشنا می کند از این رو برگزاری جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت در دستور کار قرار گرفت.

وی از برگزاری جشنواره موسیقی خانقاهی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر جهانی موسیقی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی امسال این جشنواره بصورت مجازی برگزار می شود.

نجفی اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره خانقاهی در دو بخش تک نوازی دف و مولودی خوانی می توانند آثار خود را ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت هفته وحدت برگزار می شود

جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت هفته وحدت برگزار می شود