مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 04:052020-10-27سياسي

چرا هنوز باکو و ایروان برای آتش بس اقناع نشده اند؟


یک پژوهشگر ارشد مسائل منطقه ضمن تشریح آخرین وضعیت درگیری ها در قره باغ اظهار کرد: به نظر می رسد هر دو بازیگر یعنی آذربایجان و ارمنستان هنوز برای آتش بس اقناع نشده اند و هر کدام از طرفین از وضعیت موجود رضایت کامل ندارند.

- یک پژوهشگر ارشد مسائل منطقه ضمن تشریح آخرین وضعیت درگیری ها در قره باغ اظهار کرد: به نظر می رسد هر دو بازیگر یعنی آذربایجان و ارمنستان هنوز برای آتش بس اقناع نشده اند و هر کدام از طرفین از وضعیت موجود رضایت کامل ندارند.

فرزاد رمضانی بونش در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین تحولات قره باغ و این که مجددا آتش بس از سوی طرفین نقض شده است، گفت: طی یک ماهی که از درگیری در منطقه قره باغ می گذرد باید این مقطع را دوره نوینی از جنگ بین آذربایجان و ارمنستان بر سر مساله ی قره باغ دانست، در واقع این بحران بعد از دهه 90 پرحجم ترین بحران بین دو کشور است.

وی تصریح کرد: در این شرایط آنچه مشخص است این که به نظر می رسد هم جمهوری آذربایجان و هم نیروهای ارمنستان و قره باغی از وضعیت موجود رضایت کامل ندارند.

آذربایجان تصورش این بود که با حمایت دیپلماتیک و سیاسی ترکیه و تلاش های زیادی که انجام داده بتواند از نظر سرزمینی مناطق بیشتری را از دست نیروهای ارمنی آزاد کند و آنها را به آذربایجان برگرداند با توجه به این که موفقیت حداقلی به دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هنوز باکو و ایروان برای آتش بس اقناع نشده اند؟

چرا هنوز باکو و ایروان برای آتش بس اقناع نشده اند؟