مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 23:452020-10-26سياسي

ستاد مبارزه با کرونای استان تهران به شهرستان های استان سرکشی کنند


امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از ستاد مبارزه کرونای استان تهران گفت: ستاد مقابل با کرونا استان تهران به شهرستان های استان تهران سرکشی و با لمس کمبودهای موجود دستورات لازم را صادر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین روز دوشنبه در دیدار با ریاست بیمارستان دکتر شهید محمد مفتح با تقدیر و تشکر از نقش بی بدیل بخش درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا، اظهار کرد: خلأ جدی شهرستان ورامین عدم اطلاع رسانی در زمینه بیماری کرونا بوده و است و آثار آن در مدیریت افکار عمومی برای مبارزه با این بیماری دیده می شود؛ متأسفانه برای ارائه آمارها مشکل وجود دارد و به مردم اطلاع رسانی مطلوبی نشده است.

وی گفت: در جذب کمک های مردمی و ورود گروه های جهادی ما سردرگم هستیم و اگر ستاد مبارزه با کرونا آمار دقیقی ارائه می کرد، می توانستیم از این ظرفیت بزرگ استفاده کنیم.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: ظرفیت دفتر امام جمعه و روحانیت همکاری با کادر بهداشت و درمان داشته و آماده ادامه خدمت رسانی است.

حجت الاسلام محمودی با انتقاد از ستاد مبارزه کرونای استان تهران بیان کرد: از دکتر زالی و ستاد مقابل با کرونا استان تهران توقع بود به شهرستان های استان تهران سرکشی کنند و کمبودهای شهرستان ها را از نزدیک لمس و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مبارزه با کرونای استان تهران به شهرستان های استان سرکشی کنند

ستاد مبارزه با کرونای استان تهران به شهرستان های استان سرکشی کنند