مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 23:002020-10-26اجتماعي

حاشیه های کشف زیرخاکی در ابن بابویه/ فرار دوباره اوقاف از پاسخگویی


عصر امروز پس از کشف سکه های قدیمی در آستان شیخ صدوق، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری از ارائه توضیحات در این رابطه و پاسخگویی به خبرنگاران امتناع کرد.

- خبرگزاری فارس از شهرری: عصر دوشنبه مطلبی درخصوص پیدا شدن مقداری سکه زیرخاکی در گورستان ابن بابویه از سوی مخاطبان به دستمان رسید که برای صحت وسقم این خبر، خبرنگار فارس راهی این آستان در شهرری شد.

  طبق گفته شاهدان عینی مقداری سکه از محل اقامت یکی از کارگران گورستان کشف شده و با حضور عوامل انتظامی، امنیتی و متولیان آستان و رییس اوقاف شهرستان ری، افراد حاضر در آستان شیخ صدوق که برای زیارت اهل قبور در محوطه حضور داشتند، به بیرون هدایت شدند و درب های آستان بسته شد.

تلاش های خبرنگار فارس و سایر خبرنگاران حاضر در پشت درب بسته آستان که سعی داشتند از مسؤولان امر در این رابطه مصاحبه بگیرد، بی نتیجه ماند و هیچ کدام از مسؤولان اوقاف و میراث فرهنگی به تماس تلفنی پاسخ ندادند و درخواست خبرنگار ما برای ورود به داخل آستان نیز رد شد و در نهایت رییس اداره اوقاف سوار بر خودروی خود با بی توجهی تمام از مقابل خبرنگاران عبور کرد و بدون پاسخ به سوألات از آستان خارج شد.

  حجت الاسلام علامه مدیر آستان شیخ صدوق(ره) نیز در پاسخ به سوأل یکی از خبرنگاران که قبل از بسته شدن درب ها خود را به محوطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های کشف زیرخاکی در ابن بابویه/ فرار دوباره اوقاف از پاسخگویی

حاشیه های کشف زیرخاکی در ابن بابویه/ فرار دوباره اوقاف از پاسخگویی