مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 19:452020-10-26سياسي

تشکیل شعب قضایی امربه معروف و نهی ازمنکر در گیلان


دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به راه اندازی شعب قضایی امربه معروف و نهی ازمنکر در استان گفت: پرونده آمرین معروف و ناهیان منکر در صورت دادگاهی شدن در شعب فوق پی گیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام سجاد سرافزار امشب در جمع بسیجیان این شهرستان در محل سالن سپاه ناحیه با اشاره به راه اندازی شعب قضایی امربه معروف و نهی ازمنکر در سطح استان اظهار کرد: پرونده آمرین معروف و ناهیان منکر در صورت دادگاهی شدن در شعب فوق پیگیری می شود.

وی فلسفه قیام عاشورا را امربه معروف و نهی ازمنکر دانست و گفت: در حل منکرات جامعه نمی توان تنها به بخشنامه و قانون اکتفا کرد، به همین دلیل از مسؤولین دستگاه های ذی ربط و عضو شورای امربه معروف و نهی ازمنکر انتظار داریم در ترویج این فریضه حسنه به وظایف سازمانی خود به نحواحسن عمل کنند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر استان گیلان خواستار تشکیل گروه های جهادی امربه معروف و نهی از منکر باهدف ترویج این فریضه واجبه الهی شد و افزود: بسیجان با دغدغه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می توانند در قالب گروه های فوق ثمربخش باشند.

سرافزار با بیان اینکه اعضای گروه های جهادی از پشتوانه قضایی برخوردار بوده و اعضای شورای امربه معروف و نهی ازمنکر موظف به حمایت از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعب قضایی امربه معروف و نهی ازمنکر در گیلان

تشکیل شعب قضایی امربه معروف و نهی ازمنکر در گیلان