مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 18:052020-10-26ورزشي

بین دستگاه های اجرایی و سیاست گذار در حوزه مد و لباس رویکرد واحدی وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برنامه گفتگوی اجتماعی رادیو گفتگو در خصوص سودای مدلینگ و شرایط پیش رو در فضای مجازی و اینستاگرام با دکتر کبری خزعلی مسئول شورای زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی و روح الله اسدی مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت .

- اسدی از نبود یک رویکرد واحد در بین دستگاه های اجرایی و سیاست گذار در حوزه مد و لباس انتقاد کرد و گفت: متاسفانه وقتی با پدیده جدیدی در حوزه فرهنگ روبرو می شویم آن را ممنوع می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برنامه گفتگوی اجتماعی رادیو گفتگو در خصوص سودای مدلینگ و شرایط پیش رو در فضای مجازی و اینستاگرام با دکتر کبری خزعلی مسئول شورای زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی و روح الله اسدی مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به صورت تلفنی گفتگو کرد.

کبری خزعلی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی به حوزه مد و لباس ورود کرده است، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در این حوزه به نوگرایی و توجه جوان به نو بودن، مطرح بودن و داشتن شخصیتی ارزشی برای کسب محبوبیت اجتماعی توجه کرده است.

وی مصوبه مجلس و تصویب قانون مد و لباس در سال 1385 را نشانه توجه قانون گذار به مد و لباس دانست و عنوان کرد: مد و لباس نیاز نسل جوان به عنوان یک نیاز اصیل فرهنگی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین دستگاه های اجرایی و سیاست گذار در حوزه مد و لباس رویکرد واحدی وجود ندارد

بین دستگاه های اجرایی و سیاست گذار در حوزه مد و لباس رویکرد واحدی وجود ندارد