مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-26سياسي

خراسان شمالی پیشتاز اجرای پدافند غیرعامل در کشور می شود


باتوجه به ضرورت حوزه پدافند غیر عامل و تدوین طرح جامع برای این حوزه در یک برنامه زمانبندی شده یکساله، این استان باید پیشتاز سایر استان ها قرار گیرد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: باتوجه به ضرورت حوزه پدافند غیر عامل و تدوین طرح جامع برای این حوزه در یک برنامه زمانبندی شده یکساله، این استان باید پیشتاز سایر استان ها قرار گیرد.

محمد علی شجاعی در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان افزود: برای اینکه خراسان شمالی در مسیر پیشتاز شدن قرار گیرد با دعوت از مسئولان متولی حوزه ملی، برگزاری نشست ها و رزمایش های مختلف و استفاده از تجارب کشورهای موفق می توانیم این مهم را تحقق ببخشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی، وی در تعریف پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیر عامل به معنای ایجاد زیر ساخت برای جلوگیری از آسیب های احتمالی در یک جنگ احتمالی در تاسیسات غیر نظامی است.

وی با بیان اینکه حوزه پدافند غیر عامل وسیع است، اظهارکرد: تاسیسات استراتژیک، نیروگاه ها، مراکز صنعتی، شبکه های ارتباطی و بانکی، و هر آنچه که به ذهن همگان می رسد جزو این حوزه قرار می گیرد.

شجاعی با اشاره به این که از سال 82 بحث پدافند غیر عامل به صورت جدی مطرح شد، تصریح کرد: در طول این سال ها هنوز پدافند غیر عامل جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی پیشتاز اجرای پدافند غیرعامل در کشور می شود

خراسان شمالی پیشتاز اجرای پدافند غیرعامل در کشور می شود