مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-26اجتماعي

رونمایی از سامانه سنا/تهیه بانک اطلاعات جامع از خانواده های آسیب پذیر


سنا بانک اطلاعاتی جامع برای نیازمندان و خانواده های کم برخوردار تهرانی است که به صورت خود معرف یا دگر معرف از طریق خانه های خدمات اجتماعی واقع در سرای محلات ثبت می شوند.

- از سامانه سناء شهرداری تهران با حضور سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مشاور شهردار تهران، شهردار منطقه 17 و تعدادی از مدیران شهری در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 17 رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران این سامانه به عنوان یکی از زیر سامانه های سمات(سامانه مراکز اجتماعی تهران) بانک اطلاعاتی جامع برای نیازمندان و خانواده های کم برخوردار تهرانی است که به صورت خود معرف یا دگر معرف از طریق خانه های خدمات اجتماعی واقع در سرای محلات ثبت می شوند.

سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در آیین رونمایی از این سامانه با تقدیر از زحمات و تلاش هایی که برای این سامانه صورت گرفته گفت: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در تلاش است تا بتواند ضمن رائه خدمت مناسب، اولویت بندی در خدمت را با توجه به داده هایی که دارد رعایت کند و در این بین داشتن چنین بانک اطلاعاتی برای حوزه های مختلف در شهر تهران بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه سنا/تهیه بانک اطلاعات جامع از خانواده های آسیب پذیر

رونمایی از سامانه سنا/تهیه بانک اطلاعات جامع از خانواده های آسیب پذیر