مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-26اقتصادي

صبر مهارتی مهم در عرصه اقتصاد است


عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس گفت: صبر یک مهارت مهم در حوزه اقتصاد است و فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کاری که به این مهارت دسترسی دارند می توانند با کمترین آسیب از گذرگاه های سخت اقتصادی عبور کنند.

- ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس گفت: صبر یک مهارت مهم در حوزه اقتصاد است و فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کاری که به این مهارت دسترسی دارند می توانند با کمترین آسیب از گذرگاه های سخت اقتصادی عبور کنند.

صلاح الدین ایزدفر دوشنبه 5 آبان در جلسه کمیسیون اخلاق کسب و کار که به صورت وبینار برگزار شد، بیان کرد: در حال حاضر ما در جامعه شتاب زده ای زندگی می کنیم که آستانه صبر و تحمل بیشتر مردم بسیار کم شده است در صورتی که موفقیت به ویژه در عرصه اقتصادی یک شبه به وجود نمی آید.

وی با تاکید بر اینکه برای موفقیت در هر بنگاه اقتصادی و کسب و کار در جامعه باید به معیار اخلاقی صبر مورد توجه قرار گیرد، افزود: در برخی از مواقع شکست جزیی از پروسه موفقیت است و این درحالی است که کسب مهارت صبر برای هر مدیر یا صاحب کسب و کاری لازم است و آن صبر و تحمل مسیر موفقیت را برای آن کسب و کار هموار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبر مهارتی مهم در عرصه اقتصاد است

صبر مهارتی مهم در عرصه اقتصاد است