مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-26سياسي

راستینه: با اصلاح ساختار بودجه بسیاری از مشکلات مردم حل می شود


با اصلاح ساختار بودجه می توانیم با شفاف سازی بودجه، ایجاد منابع پایدار برای بودجه، مدیریت هزینه ها و عدالت و توسعه متوازن بسیاری از مشکلات مردم را حل کنیم.

- نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: با اصلاح ساختار بودجه می توانیم با شفاف سازی بودجه، ایجاد منابع پایدار برای بودجه، مدیریت هزینه ها و عدالت و توسعه متوازن بسیاری از مشکلات مردم را حل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتسب کنند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علت مخالفت بنده و جمعی از نمایندگان با استیضاح رییس جمهور آن بود که در شرایطی که آمریکا جنگ تمام عیاری را علیه کشورمان به وجود آورده است، باید انسجام در کشور برای حل مشکلات وجود داشته باشد.

راستینه افزود: البته نمایندگان درخواست کننده استیضاح هم مهمترین علت خود برای استیضاح را عدم پاسخگویی دولت عنوان کرده اند.

وی با تأکید بر اینکه باید نمایندگان مجلس با توجه به اختیارات قانونی خود دولت را پاسخگو کنند، اظهارداشت: باید چارچوب های کلی اصلاح ساختار بودجه را در قالب طرحی قانونی و دولت را مکلف به ارائه لایحه بودجه در قالب کلیات این قانون کنیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با اصلاح ساختار بودجه می توانیم با شفاف سازی بودجه، ایجاد منابع پایدار برای بودجه، مدیریت هزینه ها و عدالت و توسعه متوازن بسیاری از مشکلات ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: با اصلاح ساختار بودجه بسیاری از مشکلات مردم حل می شود

راستینه: با اصلاح ساختار بودجه بسیاری از مشکلات مردم حل می شود