مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-26سياسي

اصلاح وظایف شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طرح اصلاح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی را جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طرح دو فوریتی قانون اصلاح تبصره 1 و 2 قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی را اصلاح کردند.

ماده 1 به این شرح اصلاح شد: تبصره (1) ماده واحده قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی مصوب 21 / 6 / 1368 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن به شرح زیر اصلاح می شود: تبصره 1- به ­منظور نیل به خودکفایی در محصولات اساسی کشاورزی موضوع این قانون، شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی که از این پس در این قانون به اختصار شورا نامیده می ­شود با وظایف و ترکیب زیر تشکیل می شود.

الف) وظایف : تعیین قیمت تضمینی محصولات اساسی کشاورزی با در نظر گرفتن معیارهای زیر: 1-1- هزینه های واقعی تولید و سود متعارف 1-2- تعیین نحوه خرید توسط بخش دولتی 2-2- تعیین نحوه خرید توسط بخش غیردولتی و سهمیه خرید حداقل به قیمت تضمینی تعیین شده نحوه حمل و نقل و سایر موارد مرتبط در بخش های دولتی و غیردولتی 1-4- هزینه تمام شده محصول مشابه وارداتی شامل هزینه خرید در مبدأ، هزینه های حمل و نقل، تعرفه های وارداتی، هزینه های حمل داخلی کشور و سایر هزینه های مترتب بر واردات محصول مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح وظایف شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی

اصلاح وظایف شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی