مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:502020-10-26ورزشي

مشعل بازی های المپیک توکیو 12 آبان رونمایی می شود


کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو اعلام کرد که مشعل های این 2 رویداد دوازدهم آبان ماه امسال به معرض نمایش عمومی گذاشته می شود و این اقدام فرصتی برای از نزدیک دیدن ارزش های المپیکی است.

- جی پلاس؛ نمونه مشعل های بازی های 2020 طی برپایی یک نمایشگاه از تاریخ دوم نوامبر- 12 آبان ماه امسال تا دهم نوامبر- بیستم همین ماه در دفتر فرمانداری کلانشهر توکیو به نمایش عمومی گذاشته می شود.

ایرنا نوشت؛ پیش از شیوع کرونا کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو بهمن ماه سال 98 اعلام کرده بود، از سوخت هیدروژنی برای روشن کردن آتش مشعل این رویدادجهانی استفاده خواهد شد.

سوخت هیدروژنی در واقع اقدامی در راستای استفاده از انرژی پاک، حفظ محیط زیست و پایداری است و هیدروژن نه تنها دودزا نیست بلکه با ترکیب هیدروژن و اکسیژن، آب تولید می کند.

مشعل های روشن شده مسیر تور نمایشگاهی خود را در 62 منطقه شهرداری توکیو ادامه می دهند و در کنار آنها، نمونه مشعل های دیگر که در بازی های مختلف المپیک و پارالمپیک روشن شده است نیز نمایش داده می شود.

بنا بر اعلام فرمانداری توکیو، بازدیدکنندگان حق حمل یا لمس مشعل ها را نخواهند داشت و بازدید از نمایشگاه با انجام اقدامات ایمنی بهداشتی و ضدکرونایی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشعل بازی های المپیک توکیو 12 آبان رونمایی می شود

مشعل بازی های المپیک توکیو 12 آبان رونمایی می شود