مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-26ورزشي

احتمال کناره گیری آویسا از لیگ برتر فوتبال بانوان / تیم داری فولاد منتفی شد


معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که باتوجه به هزینه هنگفتی که باشگاه ها بابت تست کرونا متحمل می شوند، احتمال دارد که آویسا نتواند در لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت کند، - ایسنا/خوزستان معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که باتوجه به هزینه هنگفتی که باشگاه ها بابت تست کرونا متحمل می شوند، احتمال دارد که آویسا نتواند در لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت کند، گفت: البته با اعلام فدراسیون مبنی بر این که اگر امسال تیمی در لیگ شرکت نکند حذف نمی شود، اگر آویسا در لیگ برتر حضور پیدا نکند، سهمیه استان حفظ خواهد شد.

سکینه ناصری مقدم در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که تکلیف تیم آویسا برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان چیست؟ اظهارکرد: مدیرعامل باشگاه آویسا خوزستان برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده و برنامه اش نیز شرکت در لیگ است اما باتوجه به هزینه هنگفتی که باشگاه ها بابت تست کرونا متحمل می شوند، احتمال دارد که آویسا نتواند در لیگ شرکت کند.

وی بیان کرد: البته باتوجه به اعلام خانم ناظمی از فدراسیون، امسال هیچ تیم لیگ برتری از لیگ بانوان حذف نمی شود و بر این اساس نیز اگر آویسا نتواند در لیگ حضور پیدا کند، حذف نمی شود و سهمیه خوزستان در لیگ برتر بانوان حفظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کناره گیری آویسا از لیگ برتر فوتبال بانوان / تیم داری فولاد منتفی شد

احتمال کناره گیری آویسا از لیگ برتر فوتبال بانوان / تیم داری فولاد منتفی شد