مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-26سياسي

اتحادیه اقتصادی اوراسیا پل پیروزی ایران در دوران تحریم است


مدیرعامل مؤسسه آینده پژوهی جهان اسلام با بیان اینکه ایران نیازمند توسعه همکاری با سازمان ها و اتحادیه هایی است که تحت تأثیر و کنترل آمریکا نباشند گفت: - مدیرعامل مؤسسه آینده پژوهی جهان اسلام با بیان اینکه ایران نیازمند توسعه همکاری با سازمان ها و اتحادیه هایی است که تحت تأثیر و کنترل آمریکا نباشند گفت: اتحادیه اقتصادی اوراسیا پل پیروزی ایران در دوران تحریم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حمزه صفوی مدیرعامل مؤسسه آینده پژوهی جهان اسلام در جلسه کمیته علمی و اجرایی همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش ژئوپلیتیک مناطق آزاد در توسعه روابط منطقه ای گفت: در برنامه ریزی های اقتصادی کشورها، مزیت های اقتصادی و رقابتی هر کشور اهمیت بالایی دارد.

مهمترین مزیت نسبی و رقابتی ایران با این مشخصات ژئوپلیتیکی نسبت به سایر کشورها، مزیت ترانزیتی است.

ترانزیت در کریدور شمال -جنوب و شمال –غرب، دارای ظرفیت های بالایی است و عقلانیت حکم می کند که برای فعال سازی این کریدور اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به تحریم های ظالمانه و نامشروع دولت آمریکا علیه دولت و ملت ایران خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که دولت آمریکا راهبرد فشار حداکثری را علیه جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته و دولت های اروپایی نیز از ایران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اقتصادی اوراسیا پل پیروزی ایران در دوران تحریم است

اتحادیه اقتصادی اوراسیا پل پیروزی ایران در دوران تحریم است