مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-26پزشكي

خدمات دندانپزشکی در هرمزگان کم وکاستی های بسیاری دارد


برنده رتبه دوم آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی کودکان کشور، انگیزه اش را خدمت به مردم هرمزگان عنوان کرد و گفت: متأسفانه علی رغم پیشرفت های زیادی که ازنظر پزشکی در هرمزگان به وجود آمده اما هنوز کم وکاستی های بسیاری مخصوصاً در رابطه با دندانپزشکی دیده می شود.

- ایسنا/هرمزگان برنده رتبه دوم آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی کودکان کشور، انگیزه اش را خدمت به مردم هرمزگان عنوان کرد و گفت: متأسفانه علی رغم پیشرفت های زیادی که ازنظر پزشکی در هرمزگان به وجود آمده اما هنوز کم وکاستی های بسیاری مخصوصاً در رابطه با دندانپزشکی دیده می شود.

فرزانه جلالی، متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان، اهل شهر رودخانه از توابع شهرستان رودان استان هرمزگان، موفق به کسب رتبه دوم در آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی کشور شد.

وی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مقطع ابتدایی را در مدارس دولتی و مقاطع راهنمایی و دبیرستان را در مدارس نمونه دولتی بندرعباس گذراندم، اظهار کرد: با اینکه از زمان دبیرستان به طورجدی برای قبولی در رشته های پزشکی تلاش می کردم اما بیشتر علاقه مند به قبولی در رشته پزشکی بودم که با راهنمایی های خواهران پزشکم، رشته دندان پزشکی را انتخاب کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دندانپزشکی در هرمزگان کم وکاستی های بسیاری دارد

خدمات دندانپزشکی در هرمزگان کم وکاستی های بسیاری دارد