مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-26سياسي

نام گذاری خیابانی در منطقه یک تهران به نام مرحوم محمدرضا حافظی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس گزارش چهل و هفتمین جلسه کمیسیون نام گذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران مبنی بر نام گذاری و تغییر نام برخی معابر شهر، - خیابانی در منطقه یک تهران و در نزدیکی محل جامعه خیرین مدرسه ساز به نام رییس فقید این مجموعه مرحوم محمدرضا حافظی نام گذاری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس گزارش چهل و هفتمین جلسه کمیسیون نام گذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران مبنی بر نام گذاری و تغییر نام برخی معابر شهر، در جلسه 242 شورای شهر و به اتفاق آرا با خیابان دکتر محمدرضا حافظی موافقت شد.

بر اساس این موافقت، خیابان نظامی در منطقه یک شهر تهران واقع در حدفاصل خیابان دکتر شریعتی تا خیابان میرزاپور به نام دکتر محمدرضا حافظی تغییر نام خواهد یافت.

جامعه خیرین مدرسه ساز کشور هم که به همت مرحوم حافظی بنا شده بود و روند فعالیت خیرین در عرصه مدرسه سازی را ساماندهی می کرد، ساختمانش در این محدوده قرارگرفته است.

مرحوم محمدرضا حافظی رییس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و بنیان گذار این مجموعه بوده است که از سال 1377 این تشکل را بنا کرد و امروزه ثمرات آن برای نظام تعلیم و تربیت کشور همچنان باقی و جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری خیابانی در منطقه یک تهران به نام مرحوم محمدرضا حافظی

نام گذاری خیابانی در منطقه یک تهران به نام مرحوم محمدرضا حافظی