مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-26ورزشي

تراکتور، رشید مظاهری را هم به تبانی متهم کرد


در شرایطی که منابع مختلف از برتری رشید مظاهری و تبرئه او در ماجرای شکایت تراکتور خبر می‌دهند، حالا باشگاه سرخپوش تبریزی در بیانیه ای تند و باورنکردنی به کار سابق خود حمله کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، تراکتوری‌ها همچنین نوشته‌اند که از این پس پرونده مظاهری را در نهادهای بین المللی پیگیری خواهند کرد.

در بیانیه تراکتور آمده است: بدینوسیله به استحضار هواداران باشگاه تراکتور می‌رساند، جناب آقای رشید مظاهری دروازه‌بان این باشگاه در فصل 98- 99 با رفتار غیرحرفه‌ای پیش از پایان فصل با عدم حضور در تمرین مورخه‌ی سوم شهریورماه سال جاری و به تبع آن عدم حضور در اردوی پیش از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی تراکتور و نفت مسجدسلیمان، علنا با رفتار خود شائبه تبانی به نفع رقبای این تیم یعنی تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در ذهن تداعی نمود، چرا که ایشان به شکل واضح از مصدومیت دیگر دروازه‌بان این تیم یعنی جناب آقای محمدرضا اخباری آگاهی کامل داشته و می‌دانست عدم حضورشان ضربه‌‌ی کاری بر پیکر تیم تراکتور خواهد بود.

لذا با فرستادن پیام های مختلف جهت ترک تیم و فسخ قرارداد اقدام نمود.

با ذهنیت‌های شکل ‌گرفته، عقد قرارداد با تیم استقلال بلافاصله پس از پایان فصل شائبه تبانی را بیش از پیش به ذهن متبادر کرده و وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور، رشید مظاهری را هم به تبانی متهم کرد

تراکتور، رشید مظاهری را هم به تبانی متهم کرد