مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-26پزشكي

توضیح معاون وزیر بهداشت درباره استفاده از بیماران ایرانی در کارآزمایی جهانی کرونا


معاون تحقیقات وزارت بهداشت درباره ادعای استفاده بیشتر از بیماران ایرانی برای کارآزمایی بالینی داروها در مطالعه «کارآزمایی بالینی برای درمان کووید 19» سازمان بهداشت جهانی توضیحاتی ارائه داد.

- معاون تحقیقات وزارت بهداشت درباره ادعای استفاده بیشتر از بیماران ایرانی برای کارآزمایی بالینی داروها در مطالعه کارآزمایی بالینی برای درمان کووید 19 سازمان بهداشت جهانی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، ناشناخته و دارای ابعاد بسیار جدید، پیچیده و مواجه با تغییرات است و هم، هیچ داروی موجودی تاثیر فوری و قطعی بر درمان آن نداشته است.

ملک زاده افزود: نکته مهم بعدی آن است که مطالعه سازمان بهداشت جهانی برای درمان کووید 19 در حال کارآزمایی بالینی بر روی داروهایی است که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و همچنین سازمان غذا و داروی ایران بوده و همگی در فهرست فارماکوپه قرار داشته و پیش از پیدایش کرونا و تا همین حالا، برای درمان بیماری های عفونی و برخی دیگر از بیماری ها، توسط بیماران در تمام قاره ها اعم از اروپا و آمریکا در حال مصرف هستند و هیچ یک داروی جدید و ناشناخته ای نیستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین آزمایشات بالینی بر روی داروها، تماما با مجوزهای اخلاقی محکم و سخت و تحت نظارت کامل و دقیق سازمان بهداشت جهانی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح معاون وزیر بهداشت درباره استفاده از بیماران ایرانی در کارآزمایی جهانی کرونا

توضیح معاون وزیر بهداشت درباره استفاده از بیماران ایرانی در کارآزمایی جهانی کرونا