مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-26سياسي

تحلیل هفتگی وضعیت کرونا در محلات تهران/بکارگیری ظرفیت نیروهای جهادی و مساجد


فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونای پایتخت در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و مساجد با انجام اقدامات مداخله ای محله محور در مقابله با کرونا تاکید کرد.

- فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونای پایتخت در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و مساجد با انجام اقدامات مداخله ای محله محور در مقابله با کرونا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در نشست هماهنگی ستاد فرماندهی عملیات مدیریت مبارزه با کرونا در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، با بیان اینکه تحول جدیدی در عرصه خدمت رسانی و مقابله با کرونا فراهم شده است، با اشاره به فراخوان جوانان جهادگر و داوطلب برای نبرد با کرونا از سوی مقام معظم رهبری؛ نحوه ایجاد یک خیزش و حرکت نوین جهادگونه و رشادت آمیز برای اقبال جوانان برومند ایران زمین در کسوت نیروهای جهادی را یک مساله فنی برشمرد.

وی با بیان اینکه در تهران یک هویت جمعی و جغرافیایی به نام محله جود دارد که صرفا به یک هویت فیزیکی منحصر نیست و ساکنان هر محله علاوه بر مجاورت فیزیکی معمولا از یک زیست بوم مشترک برخوردارند، نحوه ارایه خدمات شهری، مدنی، بهداشتی و درمانی در طول سالهای اخیر در کلانشهر تهران را در تطابق با ساختار محله ای دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل هفتگی وضعیت کرونا در محلات تهران/بکارگیری ظرفیت نیروهای جهادی و مساجد

تحلیل هفتگی وضعیت کرونا در محلات تهران/بکارگیری ظرفیت نیروهای جهادی و مساجد