مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 20:002020-10-25سياسي

دستگیری فرد هتاک به بانوی آمربه معروف توسط سپاه


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از دستگیری فرد هتاک به بانوی آمر به معروف در رشت توسط سپاه ناحیه مرکزی این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سرهنگ سید اکبر قاسمی با تأکید بر اینکه در احادیث و آیات قرآن به امربه‌معروف و نهی از منکر بسیار اشاره شده است، اظهار کرد: ارشاد و افزایش آگاهی و بصیرت در حوزه‌های مختلف به همه آحاد مردم در جامعه یکی از راهکار‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان علیه اسلام و نظام است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان و گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: متأسفانه با گستردگی شبکه‌ها و فضا‌های مجازی شاهد ورود فرهنگ بی بندو باری توسط برخی از هنجارشکنان و ناآگاهان در جامعه هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بی‌توجهی به قوانین و عدم رعایت شئون اسلامی ازجمله مهم‌ترین مقوله‌های است که نیرو‌های امنیتی و حفاظتی بدان توجه و رصددارند و با هنجارشکنان برخورد جدی خواهد شد، افزود: در این راستا با تشکیل ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر برنامه‌های مختلفی در طول سال جهت بصیرت دهی و پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر داریم.

قاسمی با اشاره به سگ گردانی که نشأت گرفته از فرهنگ بی‌بندوبار غربی است، تصریح کرد: چند روز اخیر در پارک کشاورز رشت یکی از بانوان ارزشی امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فرد هتاک به بانوی آمربه معروف توسط سپاه

دستگیری فرد هتاک به بانوی آمربه معروف توسط سپاه