مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 18:452020-10-25سياسي

سرهنگ مرادی: فقط اصناف گروه های یک و دو اجازه فعالیت در هفته جاری را دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی اظهار کرد: در مذاکره تلفنی با استاندار و رییس اتاق اصناف تهران در مورد 4 گروه تعیین شده توسط ستاد ملی کرونا تعیین شد تا فعلاً در مورد شهر تهران گروه 1 و 2 صنوف در هفته جاری با رعایت کامل شیوه های نامه .

- رییس پلیس اماکن تهران گفت: در آخرین مذاکره با استاندار و رییس اتاق اصناف تهران قرار شد تا در هفته جاری فقط گروه های صنفی یک و دو فعالیت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی اظهار کرد: در مذاکره تلفنی با استاندار و رییس اتاق اصناف تهران در مورد 4 گروه تعیین شده توسط ستاد ملی کرونا تعیین شد تا فعلاً در مورد شهر تهران گروه 1 و 2 صنوف در هفته جاری با رعایت کامل شیوه های نامه مراقبت بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا فعالیت کنند.

وی افزود:، اما گروه 3 و 4 صنوف و رسته های کاری همچنان می بایست طبق مصوبات هفته های اخیر ستاد ملی کرونا تعطیل باشند و به هیچ وجه تا اطلاع ثانوی امکان فعالیت را ندارند.

معاون نظارت بر اماکن تهران بزرگ در انتها گفت: از خانواده بزرگ و دلسوز اصناف و شهروندان گرامی تقاضا دارم جهت مراقبت و صیانت از جان مردم عزیزمان بیش از پیش و با تمام دقت و به طور کامل شیوه نامه های اجرایی بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا را اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرهنگ مرادی: فقط اصناف گروه های یک و دو اجازه فعالیت در هفته جاری را دارند

سرهنگ مرادی: فقط اصناف گروه های یک و دو اجازه فعالیت در هفته جاری را دارند