مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 16:402020-10-25حوادث

کشف بیش از یک تن، مواد مخدر در استان زنجان


فرمانده انتظامی استان با اعلام اینکه در سال جاری در سطح استان یک تن و 132 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است گفت: امنیت بستر رشد جامعه و زمینه ساز سیاست، - رحیم جهانبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کشف بیش از یک تن و 132 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری اظهار کرد:با اجرای انواع طرح های مبارزه با مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران 293 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت توقیف شده است.

   فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای هزار و 176 طرح مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان خبر داد و گفت: در این مدت  بیش از هزار و 130 معتاد متجاهر جمع آوری شده است.

  وی با اعلام اینکه مواد مخدر مادر جرائم بوده و بسیاری از جرائم و ناهنجاری ها ریشه در مواد مخدر دارند، گفت: تأثیر اعتیاد بر سایر جرائم از جمله سرقت و خشونت یک امر بدیهی است، افرادی که معتاد می شوند برای تأمین هزینه های مصرف مواد مخدر حاضر به انجام هرکاری هستند که یکی از آنها اقدام به سرقت است.

سردار جهانبخش افزود : آمارها نشان می دهد در زمان اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پاکسازی، آمار سرقت ها نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

فرمانده انتظامی استان زنجان به راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی در سطح استان اشاره کرد و گفت: پلیس امنیت اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن، مواد مخدر در استان زنجان

کشف بیش از یک تن، مواد مخدر در استان زنجان