مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 11:352020-10-25اقتصادي

کاهش جوجه ریزی خبر خوبی برای روند تولید مرغ نیست


استاندار قم از روند کاهشی جوجه ریزی در استان قم ابراز نگرانی کرد - بهرام سرمست امروز در جلسه مشترک تولیدکنندگان و توزیع کنندگان و کشتارگاه های استان در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: در تصمیم گیری ها به نظرات کارشناسی توجه داریم و 99 درصد اختیارات خود را به مدیران در جهت رفع مشکلات تولید و تنظیم بازار، تنفیذ کرده ایم و یک درصد نیز مدیریت نهایی است.

وی با بیان اینکه در تنظیم بازار روال کار همین است که بخشی از سیاست ها متأثر از تصمیمات استان های همجوار بوده و بخشی نیز تابع سیاست های کلی تنظیم بازار کشور است افزود: روحیه خوبی میان مدیران، تولیدکنندگان و توزیع کننده وجود دارد و در سطح استان همواره در رابطه با نرخ کالاهای اساسی نسبت به استان های دیگر در کف قیمت ها بوده ایم که نشان دهنده تعامل و همراهی میان مسئولان و فعالان اقتصادی است.

استاندار قم عنوان کرد: جوجه ریزی در استان قم به درصد پایین تری نسبت به قبل رسیده و در ماه های اخیر کاهش جوجه ریزی مولفه ای نگران کننده و هشداردهنده درروند تولید است.

وی با تأکید بر اینکه برخی از سیاست های استان و کلان نیاز به آسیب شناسی و تجدیدنظر دارد ، تصریح کرد: به تدریج با چنین مشکلی مواجه شده ایم و تولیدکننده دیگر به لحاظ هزینه به این نتیجه رسیده که جوجه ریزی نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جوجه ریزی خبر خوبی برای روند تولید مرغ نیست

کاهش جوجه ریزی خبر خوبی برای روند تولید مرغ نیست