مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-25سياسي

«دستورالعمل مقابله با ترک فعل مدیران» در راستای ارتقای سطح مدیریتی کشور است


عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به ابلاغ دستورالعمل « نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان» از سوی رییس قوه قضاییه، گفت: همه دستگاه های نظارتی باید برخورد با ترک فعل را به عنوان یک عنصر مهم در سالم سازی و ارتقای سطح مدیریتی کشور مدنظر قرار دهند.

- سید نظام الدین موسوی عضو کمیسیون اصل نود مجلس در گفت وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، با اشاره به ابلاغ دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان از سوی رییس قوه قضاییه گفت: یکی از نکات و مسائل مهمی که حضرت آیت الله رییسی از بدو ورود خود به قوه قضاییه مطرح کردند، مبحث مقابله با ترک فعل بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: بالاخره ما به لحاظ قانونی و حقوقی برای مدیران و مسؤولان مختلف در کشور تکالیفی تعیین کرده ایم و این تکالیف مشخص و روشن است.

وی با بیان اینکه مسؤولان یکسری از امور را نباید انجام بدهند، اظهار داشت: انجام این امور فساد و قانون شکنی تعریف می شود و برای این مسأله معمولا دستگاه های نظارتی ورود پیدا کرده و برخورد لازم صورت می پذیرد، منتهی برای ترک اموری؛ یعنی آنچه مسؤولی باید انجام می داده و انجام نداده است، تاکنون اقدام جدی از سوی نهاد های نظارتی انجام نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دستورالعمل مقابله با ترک فعل مدیران» در راستای ارتقای سطح مدیریتی کشور است

«دستورالعمل مقابله با ترک فعل مدیران» در راستای ارتقای سطح مدیریتی کشور است