مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-25سياسي

برقراری پرواز گرگان - آکتائو به کجا رسید؟


استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های ارتباطی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان، گفت: خط هوایی بین دو استان گلستان و منگستائو می تواند موجب گسترش روابط تجاری، - ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های ارتباطی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان، گفت: خط هوایی بین دو استان گلستان و منگستائو می تواند موجب گسترش روابط تجاری، اقتصادی و فرهنگی شود و تلاش داریم مشکلات پرواز گرگان به آکتائو هرچه زودتر مرتفع شود.

هادی حق شناس در جلسه ویدئوکنفرانس با حبیب الله ملکوتی فر سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آکتائو قزاقستان و با حضور مدیران اقتصادی، اظهار کرد: با همکاری یکی از شرکت های هواپیمایی داخلی تلاش داریم این پرواز را راه اندازی کنیم و حجم مسافر اولیه مدنظر این شرکت را با همکاری اتاق های بازرگانی گلستان، مازندران و گیلان تامین کنیم.

وی افزود: ایران و قزاقستان هر دو در عضویت اوراسیا هستند و تولید 92 محصول گلستان که می تواند این در معاهده مورد تبادل قرار گیرد، ظرفیتی منحصربه فرد را در اختیار گلستان قرار داده است.

استاندار گلستان یادآور شد: قریب به 15 هزار قزاق در گلستان زندگی می کنند که روابط خانوادگی و فرهنگی با مردم جمهوری قزاقستان و شهر آکتائو دارند و در عین حال ظرفیت های منحصربه فرد گردشگری گلستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری پرواز گرگان - آکتائو به کجا رسید؟

برقراری پرواز گرگان - آکتائو به کجا رسید؟