مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-25پزشكي

برگزاری سوال برانگیز نمایشگاه خودرو در اوج بحران/قطارسواری کرونا در استان مرکزی


برگزاری تجمعات در شرایطی که میزان ابتلا و کشته های کرونا در استان مرکزی مرزهای خطر را گذرانده، توجیهی نداشته و برپایی نمایشگاه خودروهای قدیمی در یکی از شهرستان های استان و حضور پرشمار بازدیدکنندگان از آن در روز گذشته جای سوال دارد.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برگزاری تجمعات در شرایطی که میزان ابتلا و کشته های کرونا در استان مرکزی مرزهای خطر را گذرانده، توجیهی نداشته و برپایی نمایشگاه خودروهای قدیمی در یکی از شهرستان های استان و حضور پرشمار بازدیدکنندگان از آن در روز گذشته جای سوال دارد.

بر اساس اعلام روابط عمومی علوم پزشکی اراک، دکتر سید محمد جمالیان هشدار داد: وضعیت استان مرکزی از لحاظ ویروس کرونا قرمز است، اما چهار شهرستان اراک، دلیجان، فراهان و شازند شرایط بحرانی دارند و میزان ابتلا و مرگ و میر در آنها تامل برانگیز است.

وی افزود: زنگ خطر کووید 19 در این شهرها به صدا درآمده و شمار مبتلایان به حدی فزونی داشته که دیگر امکانات درمانی پاسخگو نیست و برای کند کردن روند بیماری تنها امید داریم که مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک، کادر بهداشت و درمان را همراهی کنند.

وی نسبت فوتی ها به موارد بستری کرونا در استان مرکزی را 12 و نیم درصد اعلام کرد و گفت: بالاترین شاخص در این زمینه متعلق به شهرستان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سوال برانگیز نمایشگاه خودرو در اوج بحران/قطارسواری کرونا در استان مرکزی

برگزاری سوال برانگیز نمایشگاه خودرو در اوج بحران/قطارسواری کرونا در استان مرکزی