مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-25حوادث

کشف 400کیلوگرم مواد مخدر در میناب


فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف 400کیلوگرم مواد مخدر (تریاک) در سواحل شهر مرزی ساحلی میناب خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین دهکی اظهار داشت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی ساحلی، مرزداران هرمزگان با همکاری اطلاعاتی مرزداران سیستان و بلوچستان از فعالیت قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی ، ساحلی کرتان شهرستان میناب مطلع شدند و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

  وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، زمان برنامه ریزی شده جهت انتقال محموله مشخص شد و مرزداران در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی  مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

  فرمانده مرزبانی تصریح کرد: در این عملیات هدفمند، مرزداران موفق شدند در پاکسازی منطقه 400 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

  سردار دهکی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطر نشان کرد: مرزبانان استان، با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور، اجازه نمی دهند قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ نقطه ای از کشور احساس امنیت و آرامش کنند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 400کیلوگرم مواد مخدر در میناب

کشف 400کیلوگرم مواد مخدر در میناب