مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 13:352020-10-24اجتماعي

ساخت مجموعه ورزشی در محلات کم برخوردار رشت/ گسترش ورزش همگانی ضروری است


رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به نقش شهرداری ها در ایجاد الگوهای رفتاری شهروندان، گفت: گسترش ورزش همگانی و ساخت مجموعه های ورزشی در محلات کم برخوردار رشت انجام می شود.

- حمید رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت توجه به ورزش به عنوان یکی از رسالت های ذاتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، اظهار کرد: هدف اصلی شهرداری ها تأمین تسهیلات شهری و رفاهی شهروندان است.

وی ادامه داد: در این راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت بر اساس وظایف قانونی و تعریف شده، دسترسی آسان و ایمن سازی فضاها و مکان های ورزشی در سطح شهر رشت را در دستور کار خود قرار داده است.

محمدی با تاکید بر لزوم ایجاد بستر مناسب ورزشی با توجه به گرایش شهروندان به این فعالیت ها، گفت: با توجه به سبک زندگی شهرنشینی و فقدان فعالیت جسمی و حرکتی شهروندان، این سازمان تمام تلاش خود را برای ارتقای شاخص های سلامت جامعه به کار گرفته است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با بیان اینکه شهرداری ها علاوه بر فعالیت های عمرانی نقش بسزایی در ایجاد سبک زندگی و الگوهای رفتاری شهروندان دارند، افزود: گسترش زیرساخت ها و اجرای ورزش همگانی از دغدغه های شهرداری رشت بوده، زیرا گسترش ورزش همگانی در محلات و بوستان های سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مجموعه ورزشی در محلات کم برخوردار رشت/ گسترش ورزش همگانی ضروری است

ساخت مجموعه ورزشی در محلات کم برخوردار رشت/ گسترش ورزش همگانی ضروری است