مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 17:152020-10-23فرهنگي

کودکان «بنت» سیستان و بلوچستان به تماشای جشنواره فیلم کودک نشستند


در جشنواره امسال توانستیم فرصت استفاده از جشنواره را به کودکان منطقه بنت شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان هم بدهیم که جای خوشحالی بسیاری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی امشب در آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان در یک پیام ویدئویی که در بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین (ع) ضبط شده بود، ضمن تجلیل از مدافعان سلامت و با بیان تحقق شعار جشنواره برای همه کودکان اظهار داشت: امروز در شهر ما، اصفهان، اوج خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل را شاهد و ناظر هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز در همه خانه های شهر اصفهان و ایران، جشنواره حضور دارد و در تمام خیابان های شهر، تبلیغات گسترده ای در این زمینه میبینیم که زمینه نشاط و شادابی کودکان و نوجوانان را فراهم کرد.

وی ادامه داد: در جشنواره امسال به دلیل شرایط خاص آن، با ابتکار و خلاقیت همه هنرمندان و دست اندر کاران این جشنواره، مسیر بسیار خوبی را طی کرد و شاهد بودیم که جشنواره فیلم کودک در سی و سومین سال فعالیت خود متوقف نشد، بلکه پویاتر از گذشته برگزار شد و با برنامه های بسیار خوبی که انجام شده بود، شاهد هنرنمایی همه هنرمندان در این جشنواره بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان «بنت» سیستان و بلوچستان به تماشای جشنواره فیلم کودک نشستند

کودکان «بنت» سیستان و بلوچستان به تماشای جشنواره فیلم کودک نشستند