مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 16:152020-10-23اجتماعي

تعریض خیابان بازارچه بعد از 40 سال/ ایجاد فضای سبز و پارکینگ اطراف منارجنبان


تعریض خیابان بازارچه در منطقه 4 شهر اصفهان بعد از 40 سال بلاتکلیفی در این دوره مدیریت شهری انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در رابطه با حل مشکل روشنایی و محوطه سازی کانال جی شیر، اظهار کرد: با پیگیری های شهردار منطقه، نواقص روشنایی این کانال برطرف شده است.

   شهردار اصفهان ادامه داد: برای ساماندهی کانال جی شیر هم تفاهم نامه ای با سازمان آب منطقه ای برقرار شده است تا با تهیه طرحی ظرف 20 روز عملیات ساماندهی انجام شود.

وی در مورد ساماندهی خیابان بازارچه که چندین سال به طول کشیده است نیز اظهار کرد: سمت راست خیابان علامه امینی شرقی به سمت خیابان مشتاق و سمت چپ به سمت کردآباد است که بخش هایی از سمت راست ساماندهی شده و تعریض سمت چپ نیز در دست انجام است؛ هرچند موانع نباید کار را متوقف کند اما وجود تپه جی کار را مشکل کرده است.

  نوروزی با اشاره به اینکه همچنین در محله شهرستان، مقبره راشد قرار دارد و دارای ارزش میراثی است، گفت: ریزدانه هایی از بافت فرسوده هم از مغازه ها در این مسیر قرار گرفته است که باید برای تعریض خیابان بازارچه 50 واحد تجاری آزادسازی شود؛ از همین رو اولویت بندی اجرای طرح بر اساس اقدام تدریجی است اما چون فاصله زمانی زیادی بین ابتدا و انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریض خیابان بازارچه بعد از 40 سال/ ایجاد فضای سبز و پارکینگ اطراف منارجنبان

تعریض خیابان بازارچه بعد از 40 سال/ ایجاد فضای سبز و پارکینگ اطراف منارجنبان