مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-23سياسي

وحدت حول محور گفتمان مقاومت لازمه جامعه امروز است


وحدت حول محور گفتمان مقاومت از لازمه های جامعه امروزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رابر، حجت الاسلام علیدادی سلیمانی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر رابر با انتقاد از موضوع های مطرح شده پیرامون معدن درآلو رابر گفت: افرادی که موارد غیرواقعی را مطرح کردند آگاه باشند تهمت گناهی سنگین است وعرش الهی به لرزه می افتد.

امام جمعه رابر با تسلیت هشتم ربیع الاول شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز امامت حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) ابراز داشت: عصرامام حسن عسکری با اینکه کوتاه ترین دوران ائمه بود از ویژگی انتقال عصر حضور به عصر غیبت برخوردار شد.

وی ادامه داد: اصلی ترین راهبرد استراتژی دوران 6ساله امامت آن حضرت تحقق و گفتمان سازی کامل فرهنگ مهدویت بود که در روایات متعدد مشهود است.

علیدادی سلیمانی در ادامه با تبریک فرارسیدن ایام ولادت رسول اکرم (ص) وهفته وحدت گفت: وحدت جهان اسلام را می توانیم در عرصه های مختلف شاهد باشیم و قضیه شیعه و سنی در کار نیست، همه باهم برادر هستیم.

وی وحدت در حوزه های دانشگاهی، اجتماعی و امدادی و وحدت بر محور گفتمان مقاومت را از لازمه های جامعه امروز عنوان کرد و گفت: تلاش های سپهبد شهید سلیمانی در ایجاد وحدت بین ملت ها برکسی پوشیده نیست و وحدت مدیون شخصیت الهی و فرماندهی حاج قاسم عزیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت حول محور گفتمان مقاومت لازمه جامعه امروز است

وحدت حول محور گفتمان مقاومت لازمه جامعه امروز است