مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-23سياسي

سگ گردانی در گیلان باید ریشه کن شود/دولت به وعده خود درباره مسکن پایبند باشد


امام جمعه رشت با انتقاد از هنجارشکنی عده ای در گیلان گفت: به طور قاطع اعلام می کنم که سگ گردانی در میادین عمومی باید در استان گیلان ریشه کن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلای این شهر با اشاره به جایگاه شرم و حیا از نگاه اسلام اظهار کرد: یکی از مواضعی که در آن مسئله شرم و حیا مطرح بوده، عفت در مسائل جنسی است لذا اسلام برای همه موضوعات قانون وضع کرده و برای رسیدن به سعادت بشر برنامه داده است.

وی با بیان اینکه تفاوت انسان و حیوان زندگی قانونمند، تعقل و تفکر است، گفت: در قرآن خداوند از حیای دختران حضرت شعیب (ع) به نیکی یادکرده که نشان از اهمیت این موضوع به ویژه برای دختران و زنان است .

امام جمعه رشت با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروهای مسلح، انتظامی و مرزبانی با تلاش و مجاهدت بی وقفه برای امنیت جان فشانی کرده و شهدای زیادی را در این راه تقدیم کردند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسگری علیه السلام افزود: امام حسن علیه السلام جامعه را برای پذیرفتن امام دوازدهم آماده کرده و غیبت امام را برای مسلمانان و شیعیان بیان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ گردانی در گیلان باید ریشه کن شود/دولت به وعده خود درباره مسکن پایبند باشد

سگ گردانی در گیلان باید ریشه کن شود/دولت به وعده خود درباره مسکن پایبند باشد