مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:102020-10-23سياسي

طرح مجلس برای اجباری شدن بیمه تکمیلی تمام کارگران


جمعی از نمایندگان مجلس به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، در نظر دارند با تدوین طرحی، شرایطی فراهم شود تا بیمه تکمیلی برای تمام کارگران اجباری شود.

- جی پلاس، علی بابایی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت صدور بیمه تکمیلی برای کارگران اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت و معیشتی کارگران، اغلب در تأمین معاش و گذران زندگی با مشکلاتی مواجه هستند.

تسنیم نوشت: وی با تأکید بر اینکه باید به موضوع درمان کارگران توجه ویژه ای شود، تصریح کرد: معتقدم یکی از موضوعاتی که در زمینه هزینه های درمانی کارگران مغفول مانده و در بررسی لوایح بودجه سالانه، نادیده گرفته شده، ردیفی برای بیمه تکمیلی کارگران است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: جمعی از نمایندگان مجلس به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، در نظر دارند، با تدوین طرحی، شرایطی فراهم شود تا بیمه تکمیلی برای کارگران نیز مانند بیمه پایه تأمین اجتماعی به صورت امری اجباری تلقی شود.

بابایی تصریح کرد: قرار شده در این زمینه جلساتی را با نمایندگانی از سازمان تأمین اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه داشته باشیم البته فعلا پیشنهاداتی در این باره مطرح و هنوز هیچ چیز نهایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس برای اجباری شدن بیمه تکمیلی تمام کارگران

طرح مجلس برای اجباری شدن بیمه تکمیلی تمام کارگران