مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-23اقتصادي

اجرای طرح تولید 15 محصول کشاورزی با مشارکت زنان روستایی


مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری مازندران گفت: طرح تولید و مصرف محصولات گواهی شده با مشارکت زنان روستایی در سال گذشته در پنج محصول و در سال جاری در 15 محصول در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سمیه قاسمی طوسی پنج شنبه شب در مراسم تجلیل از فرهیختگان بانوان روستایی مازندران با بیان اینکه مازندران استانی بر پایه اقتصاد کشاورزی است، اظهار کرد: براساس توافق نامه ایی که دفتر امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری و دفتر توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایری داشت دو طرح در استان در دست اجرا است.

وی بیان کرد: طرح تولید و مصرف محصولات گواهی شده با مشارکت زنان روستایی اولین طرح است که در سال گذشته در پنج محصول و در سال جاری در 15 محصول در دست اجرا است و تاکنون 11 محصول تولیدی در مزارع تحت پوشش، موفق به دریافت گواهی انطباق با استانداردهای ملی تعریف شده و مرتبط شدند و 6 گواهی استاندارد برای محصولات تایید شده صادر شده و در جریان صدور گواهی نامه هم هستند و ادامه طرح هم در کشت پاییزه است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: طرح بعدی که در حوزه زنان روستایی در حال انجام است طرح توانمندسازی اقتصادی زنان روستایی است و زنجیره ارزش گیاهان دارویی که در هفت مزرعه در دست اجرا است که کشت گیاهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تولید 15 محصول کشاورزی با مشارکت زنان روستایی

اجرای طرح تولید 15 محصول کشاورزی با مشارکت زنان روستایی