مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-23اقتصادي

واکنش شهرداری تهران به ماجرای اختصاص ارز صادراتی برای کارتن خواب ها


سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران توضیحاتی درباره ماجرای اختصاص ارز صادراتی به برخی از کارتن خواب ها ارائه داد.

- سیدمالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره ماجرای نام 70 کارتن خواب برای دریافت 7 میلیارد دلار ارز صادراتی اظهارداشت: احتمال سوءاستفاده از افراد کارتن خواب به دلیل عدم آگاهی آنها از عواقب این موضوع و همچنین نیازهای فوری مالی آنها وجود دارد.

وی افزود: ولی این موضوع درباره همه این افراد صدق نمی کند چرا که عمده کارتن خواب ها حتی مدارک هویتی ندارند.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران بیان داشت: اینکه این اتفاق در گرمخانه ای به صورت سازمان یافته رخ داده باشد را تکذیب می کنیم و ما گزارشی در این زمینه نداشتیم.

حسینی بیان داشت: البته افرادی که به گرمخانه ها مراجعه می کنند، در طول روز به نقاط مختلف شهر تردد داشته و جهت خواب و اسکان، شب ها به گرمخانه می آیند بنابراین اگر چنین اتفاقی هم رخ داده باشد در محل گرمخانه نبوده است.

 سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: ما از سال گذشته تاکنون آموزش هایی را جهت ارتقای آگاهی افراد بی خانمان جهت پیشگیری از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شهرداری تهران به ماجرای اختصاص ارز صادراتی برای کارتن خواب ها

واکنش شهرداری تهران به ماجرای اختصاص ارز صادراتی برای کارتن خواب ها