مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 18:202020-10-22حوادث

ابعاد جدید از سناریوی هولناک هووی پیر


پیرزنی که با یک سناریوی وحشتناک، هووی 38 ساله و کودک 5/2 ساله او را به قتل رسانده است، هنگام بازسازی صحنه جنایت، در حالی زوایای پنهان و ابعاد جدیدی از این ماجرای هولناک را فاش کرد که دختر 18ساله اش نیز به همکاری با وی اعتراف داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، پیرزن متهم به قتل که حدود 60 سال دارد با دستور قاضی ویژه قتل عمد، یک بار دیگر به محل وقوع جنایت در منطقه کاظم آباد مشهد هدایت شد تا برخی از زوایای این جنایت بی رحمانه را روشن کند چرا که اظهارات و اعترافات او در مراحل اولیه تحقیقات دچار تناقضاتی بود که مورد قبول قاضی احمدی نژاد قرار نمی گرفت و بررسی ها حکایت از آن داشت که متهم در ارتکاب قتل مادر و فرزند تنها نبوده و او سعی دارد بعضی از سکانس های این سناریوی جنایی را سانسور کند! رازی که فاش شد! متهم به قتل که با طرح این سناریوی وحشتناک، تلاش کرد راز قتل کبری و محمدطاها را برای ابد در قلبش پنهان کند ، فقط چند روز بعد از گزارش ماجرای گم شدن هوویش به پلیس، مورد ظن قرار گرفت و با دستور قاضی ویژه قتل عمد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی بازداشت شد.

او باز هم یک سال در برابر قانون مقاومت کرد تا راز این جنایت وحشتناک فاش نشود ولی مقابل سوالات تخصصی و فنی دوام نیاورد و بالاخره این راز فاجعه بار را بازگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد جدید از سناریوی هولناک هووی پیر

ابعاد جدید از سناریوی هولناک هووی پیر